Total Tristess

Nu sitter jag här ännu en sen kväll och kände att jag bara behövde blogga av mig lite. Klockan är bara halv 12, men jag vet inte om klockan kommer närma sig 12slaget innan jag är klar här.

jag tänkte upplysa er alla om hur tråkig min helg varit, det har varit den tråkigaste i världens historia, verkligen ingenting har hänt.! Hade man haft lite pengar så hade det varit beachparty iallafall igårkväll på Sjuan. Är grymt besviken på mig själv att jag missat det! Men säger plånboken och bankkontot ifrån så är det inte mycket att göra åt..

Iallafall, idag så kom vår nya tv, så även jag har en "ny" tv i mitt rum. Nygammal kanske man ska kalla den , eftersom att den tidigare stod i vardagsrummet. Att tillägga så har jag även en ny tv-bänk nu. Riktigt trevligt! =) . Kvällen har tillbringats med att kika på tv, det var någon dålig film på 5an som jag hade sett förut, och efter den så satte jag mig och kollade på Borat. Så dålig att den är bra faktiskt - och han är helt skön!

Det är ca. 24 skoldagar kvar till sportlovet, och jag längtar dit! Då ska jag åka till Andreas igen och vara där en hel vecka. Ska bli underbart skoj! Vad jag och hannah hittar på när pojksen går i skolan vet jag inte, men något ska det bli iallafall. Veckan före lovet kommer däremot att bli tråkig för mig, för då åker Andy till Alperna, vilket betyder att jag inte kan prata med honom alls lika mycket.. :( . men men.. har ju klarat en sådan vecka förut ; ). 
Om 145 dagar så är det SLUT PÅ SKITEN! Jag längtar så himla mycket så det är inte sant! Ser så mycket fram emot Studenten så det finns inte, men ändå så är jag rädd för det. Men men, kan bara tänka mig vilken känsla som kommer infinna sig på torsdag och fredag då det är dags att prova ut studentmössor.. Den dagen ger mig rysningar redan nu, hur kommer det inte vara sen då? Jag längtar!! Vad som sedan händer, det är väl något som ger sig med tiden? Blir det  Luleå för mig? Eller Karlstad? Eller blir jag kanske kvar i Uppsala hela livet?? Inget jag egentligen vill , men det skulle väl funka. Skulle vara så otroligt kul att ta ett au pair eller bara åka ut och resa. Men in my ass att jag vågar det eller? det är jag way to feg för!.

Jaja, jag har egentligen inte så mycket mer att skriva, så istället för att sitta här och uppta er tid (som antagligen är mer upptagen än vad min är) så slutar jag här. Jag skriver kanske imorgon, för jag kommer ju vara no life då också (:
Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0