Söndag

Måste inleda med att säga att igår var galet kul! :)
Saknade dock min andreas bland alla där ;( och jag tror inte jag var den enda som gjorde det.. ;) .

Gårdagens citat:
"- nej jag är inte full!!"
sekunder därpå så ska personen i fråga hälla upp ny öl i sitt glas, men råkar ta i LITE för mycket och får istället all öl på bordet.

bland de roligaste igår (: HAHA

Vaknade imorse och mådde faktiskt förvånansvärt bra :) Wheey!
Har fått lite bromsbett (eller vad de heter) här och där men jag överlever ändå! =)

imorgon ska jag träffa jullan. vi ska äta på stan och sen gå på bio .. lovely!! =)
veckan som kommer är fullproppad med grejer att göra .
och på fredag åker jag =) . weiii!,

nu ska jag ta och städa lite eller iallafall göra något någonlunda konstruktivt !
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0