Söndag

Ja, igår blev det då utgång till slut . Var faktiskt en sjukt rolig kväll och jag träffade folk som jag inte sett på hur länge som helst .
Det blev förfest med Adde, Martina, Frida , Sus , Emelie och Andy ute hos Adde i Storvreta, och när vi kom in på sjuan så träffade jag ännu fler, bl.a. så kom Sofie och Lovisa, som jag inte sett skymten av sedan studenten. och jag har saknat dem kan jag säga , var hur kul som helst o träffa er ! :D Även Erika, Hanna, Malin och Marie var där, och er var också väldigt väldigt kul att träffa . Linus o grabbsen var där, och det kändes som man kände en hel del folk ändå =) även fast jag inte trodde jag skulle känna igen en enda :) .
Vid strax innan 2 blev det dags att gå iväg och äta och det blev massa gott ! =) . vi fick skjuts hem av emelies pappa och kom hem och somnade på en gång.

idag har det varit lugnt bara, varit hemma och vilat upp sig . haha .
ems åker till norrland idag, väldans tråkigt tycker jag ! får leka med henne när hon kommer hem :)

Billy Talent - Fallen leaves .
sjukt bra och en av mina favvosar för tillfället!

på tisdag ser  det ut som det kanske kan bli grönan . Whhheyy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0