Booooooooooored!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Ja det gör jag
Har du sett din bästa vän gråta?
- Ja
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
- ingen aning .. dom vanliga antagligen?
Vad åt du senast?
- en bulle & en ballerinakaka
Har du fått någon komplimang idag?
- har jag säkert, men ingen som har fastnat sådär speciellt.
Hur är vädret hos dig just nu?
- Soligt och fint :D
Har du varit med i en rättegång?
- Nej
Är du polare med grannarna?
- Haha alla är typ 40+ eller 10- så neeej
Vilka språk pratar din mamma?
- svenska och knappt nån engelska ;)
Vilka länder har du bott i?
- Sverige
Senaste piercingen?
- Längesen! i öronen , 3 st extra
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- idaaag
Gay?
- inte nånstans!
Suger det här?
- Ja men jag har inget bättre för mig.
Har du haft en stalker?
- OM jag nu har/haft det så har denne lyckats för jag har då inte märkt nått ;P
Har du varit på ett party?
- Ja, det har blivit en del under åren ;)
Vem talade du senast med i telefon?
- Andreas, chockerande va? ;)
Hur mår du idag?
- Si och så
Vilken är din favoritdryck?

- Jag älskar coca cola!
Favorit alkoholbaserad dryck?
- Cosmopolitan ? eller nått..? Piggelin är gott med ;)
Favorit dag på veckan?

- Fredag & Lördag!!
Favoritlåt (låtar)

- Finns många många många.
Sommar eller vinter?
-
Sommar ffs!
Hur bor du nu?

- Hemma hos mamma o pappa. illa JAG VET!
Kan du nudda din näsa med tungan?
- NEJ haha!
Kan du korsa ett öga åt gången?

- Nej, jag kan knappt korsa dom alls .
Är du romantisk?
- Om jag vill så kan jag
Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror?
- Det beror på vem det är, och hur gammal denne är eftersom min bror är bara 11 år
Var är dina syskon just nu?
- Den ena på Gran Canaria och den andra i sitt rum
Vilken tid gick du upp imorse?

- för tidigt
Vad ska du göra i helgen?
- då är det dags för STUDENT 2007!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- "Hej. Tror inte vi har någon. Betygen är ju redan satta. Men vet inte. Ska in o fika med turismen nu :) . <3"
När var du riktigt sjuk senast?
- i januari då jag var ordentligt sjuk i 3 veckor
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Då sov jag jävligt gott ska jag säga dig ! : )
Vad är det första du gör på morgonen?
- Somnar om
Vad ska du göra efter det här?
- Duscha, göra mig klar och sen åka till emelie och vidare på studentskiva

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0