en lugn helg

Det är lördagskväll och jag sitter hemma och tar de lugnt bara. det är faktiskt skönt, tro det eller ej. men jag har varit runt för mycket på diverse saker de senaste helgerna. har inte tagit det lugnt på hur länge som helst. så kvällen får bli lugn och så laddar jag för skivan på måndag istället ( HA ! som om jag skulle vilja ta de lugnt ända till studenten ? ) :D
idag har jag jobbat lite, sen träffade jag Ewa och Mormor på stan och handlade lite smycken och sånt till studenten. Det blev även ett par skor =) . Mycket mycket kul!

Nu är det mindre än en vecka kvar , mindre än en vecka kvar till gråt, skratt, ångest och glädje . jag längtar faktiskt ! : )

Jag orkar inte engagera på en del saker och människor, speciellt inte eftersom det inte engagerar någon annan . Så varför ska jag då ta hela ansvaret? Speciellt människor som säger att de saknar mig och inte vill förlora min vänskap.. Varför inte försöka göra något åt det ? är det på det här sättet det ska vara så får det faktiskt va för min del! Frågan är om det inte får vara det ändå...? . Jag känner bara att det inte är värt det just nu.

nej jag ska kika mer fotboll nu
HEJA SVERIGE!

image30



Kommentarer
Postat av: Amelie

Dansk-jävlar!

2007-06-02 @ 22:27:04
URL: http://amelieforslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0