ett litet inlägg bara

Jag blir så sjukt trött på folk som roar sig med att kommentera bilder, inlägg etc. anonymt .
Kan någon berätta för mig vad man tjänar på det?
Om man inte har stake att stå för sina åsikter och tankar, så kan man faktiskt lika gärna hålla käften och hålla dem för sig själv tills man vågar växa upp och stå för dem.
Många av de som kommenterar är egentligen också avundsjuka på det som de kommenterar, så vad tjänar Ni på att vara elaka då? Är det någon form av kick av att få klaga ner på något som man egentligen själv vill ha? Gör Ni det för att för någon minut få känna er så mycket bättre än någon annat? För att sedan känna samma ogillande igen..? Jag ser absolut inget kul i det! Och om ni nu ogillar personerna i fråga, varför tar ni er ens tid att skriva ihop kommentarerna och kolla på bilderna? Då är det ju något som är allvarligt fel!

Den här företeelsen är faktiskt en form av mobbning, internet mobbning, och det är bara så fegt. Att vara så elak osv. via internet, är bara ett sätt att våga vara det när man inte vågar det på riktigt. Så himla illa!

Just det här inlägget kände jag mig tvungen att skriva ihop just för att det hänt ett antal gånger på min och flera av mina vänners bilddagböcker. Jag vet inte vem det är som har något emot personerna i fråga, men om ni har det så uppskattas det faktiskt om ni iallafall kan stå för det så att man slipper engagera oss i er mera. Det har även hänt några gånger i bloggen, men de gångerna kan räknas på ena handen.

Det var inte meningen att inlägget skulle bli så pass långt, men jag blir bara så sur på folk som gör så .
ge bara upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0