Fredag -

... och en vecka kvar..

Har sovit väldigt lite inatt känns det som ( trots att jag ändå sovit typ 7 timmar ? ) Men vaknade iallafall lite utvilad när jag vaknade imorse. Vilket var skönt! Har vaknat trött flera dagar i rad på senaste tiden.

Snart ska jag ta mig iväg till Ems och vara där nder dagen, sen ska jag se om jag kan övertala henne att hänka på ikväll ändå, även fast hon x antal gånger har sagt nej.. Men jag är ju inte den som är den, jag ska övertala henne. Ikväll iallafall så blir det en HP-kväll, Jag, Sus, Malin, Lina, Sofie & Mickis är iallafall på ( ska ems bli den enda som saknas av oss ? ;) ) Kommer i allafall bli sjukt mysigt! Får se vart vi hamnar någonstans.

Under det senaste året så har jag fått skulden för mycket som jag tycker är väldigt orättvist. Visst, jag medger att det delvis är mitt fel, men ett sådant problem kan man inte skapa helt själv. Ibland slutar man bara att umgås, så är det liksom? Och jag klagar faktiskt inte över det, jag har klarat mig så fint ändå! Men att sen gå runt och säga att det är mitt fel, och att det är jag som inte velat träffats, det är bara onödigt. För det krävs väl ändå 2 för att något sånt ska hända? Som sagt , jag klagar inte på att det är blivit som det blivit . men jag vill inte ha skulden för det hela helt själv. sen vi pratade senast har Du inte hört av ditt något, inte engagerat dig det minsta i mig, och du påstod dig inte ha någon inblandning i det ? Bullshit ! . Jag vet iallafall att jag klarar mig ändå! och jag slutar från och med nu att engagera mig i dig det minsta . vi har ingenting gemensamt längre, you get it? Vi hade , men det försvann!

Om 1 vecka åker jag ner för att spendera minst 3 underbara veckor i Borås/Falkenberg. Ska bli riktigt riktigt trevligt faktiskt! Ser ut som det kan bli en trevlig helg nere i Falkenberg också, men massa vänner och så ! Kommer bli såå nice ! Även iallafall 2 torsdagskvällar som jag får vara på. Träffa massa roliga människor som jag tycker mig träffa alltför sällan. Men de gångerna jag väl är där så har jag oftast hur sjukt roligt som helst !

nej nu ska jag gå och klä på mig ordentligt , sen iväg till Ems !

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hej Annika :)

2007-06-30 @ 02:00:56
URL: http://malin7.blogg.se
Postat av: Annika

Hej Malin :)

2007-06-30 @ 12:15:19
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Annika

Hej Malin! :)

2007-06-30 @ 12:15:43
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0