Måndag

En ny dag är här, och idag tror jag det blir en visit i stan faktiskt.
Ska in och köpa bl.a. nytt fotoalbum, och kanske lite grejer inför midsommar, lite små nödvändigheter så.

Ska även bränna ut lite skivor tills dess,
så om någon har bra parteyymusik så är jag öppen att ta emot det!

Måste även än en gång passa på att tacka alla som var med i fredags för en av de bästa kvällarna ever!
Verkligen inga problem eller nått ordentligt krångel på hela kvällen! Så sjukt skönt! =)


Funtar på att ta mig en dusch nu och göra mig klar.
vi ska träffa Pettersson i stan vid halv 2 , men det kan ju faktiskt vara skönt att ha lite extra tid på sig : )

Duschi nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0