Söndag

Det är verkligen en typiskt söndag idag. Jag är totalt orkeslös.
har suttit och lyssnat lite på crossen nu, och varvat med att ligga ute i solen. rätt skönt ändå =)
Ett SM-heat som inleds med Darude - Sandstorm . DET ger iallafall MIG rysningar. det kallas stämning!

imorgon är jag ledig och på kvällen är det skiva . rätt skönt !

älskling, jag saknar dig sjukt mycket..
så himla tråkigt att Ni också tar studenten den 8e. vill ju faktiskt närvara vid er student också!

Matchen igår måste varit den sjukaste ever? Helt galet. Skandal var det iallafall
Men Sverige tilldelades ju iallafall vinsten =) . lite tråkigt att det blev på det sättet det blev. men ändå :-)

image31

Motocross, Sol, Värme - NU ÄR DET SOMMAR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0