Tisdag

Skivan igår var ändå helt okej. fick upp mitt humör iallafall och lyckades ha en trevlig kväll med trevligt sällskap. Det var lite segt att vakna imorse och gå upp men jag tog mig upp trots allt, och tog mig in till stan och solade lite. :) .
Träffade mamma sen och hjälpte henne att handla.
Ikväll blir det gränby centrum, ska försöka hitta nått nytt tänkte jag :-)

På fredag gäller det .
Dagen som vi alla längtat till.
Jag längtar också, fast bara till just den dagen, den kommer vara underbar .
Resten kan faktiskt få vara!

"Att våga är att bara mista marken för en stund.
Men att inte våga något fast man vill,
är att förlora sig själv och mer därtill."


Fika nu!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Varför sola solarium nu när det är kanonväder? :D
Ps, jag och robert ska också till Gränby ikväll. Rätt coolt :))))

2007-06-05 @ 16:04:47
Postat av: Annika

haha sant, men jag hade betämt det, har solat hemma ocskå så ;)

2007-06-05 @ 16:43:30
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0