tisdag

Idag kommer Andreas :)
Jag är G L A D !
Och snart blir det även midsommar, och den dagen ska bli så guld!

verkligen i brist på annat nu!

Folköl i kylen? - Tror de
Något husdjur? - Ja, en katt
Någon favorit rätt? - Jobbig särskrivning, annars tacos (:
Någon flick/pojkvän? - japp japp :)
Puder på dig? - näää det e sommar
Några framtidsplaner? - aa någonstans finns de väl någon liten plan.
Någon sjukdom? - inte för tillfället
Gymkort? - HAHA . nää tyvärr .
Några kärleksproblem? - nope, så lycklig så
En homosexuell kompis? - nae, inte jag, men vet folk som har
Någon favorit låt? - beror på mitt humör för tillfället
Duschat idag? - inte än, klockan är ju inte ens 10
Någon kompis som snarkar? - inte vad jag kan komma på
Någon vän som spelar i ett band? - nope
Några mvg:n? - ohyeaaa ! :D
Någon som förstår dig? - japp det finns det
Någon tuff som kan försvara dig? - vet inte?
Något beroende? - nää, ska va att ständig umgås med folk då?
Fikat idag? - nej , men frulle !
Något favoritmärke? - på?
Nagellack? - tycker om! känns så fräscht o ha!
Någon vän som bor i ett annat land? - räknas skåne & borås? ;) . haha nej men inga andra länder.

Vem...

Avskyr du? - orkar inte lägga energi på att göra det.
Längtar du mest efter? - min älsking
Stör du dig mest på? - finns många.
Lagar mat? - mamma
Diskar diskmaskin? - what?

Vilken...

tidning läser du? - många olika, aftonbladet, veckorevyn, hänt extra m.m. ;)
buss åker du oftast? - 842 eller 111
dag fyller du år? - 14/12
årstid föredrar du? - sommar sommar sommar
stad är du uppvuxen i? - Uppsala

Vad...

gör du nu? svarar på dessa frågor.. och ska kolla igenom studentbilderna för att bestämma vilka som ska framkallas.
gör dig till en bra människa? ärlighet, lojalitet, gladhet (ööh heter de så?)
gör dig till en dålig människa? kritik välkomnas !
vill du arbeta med när du blir stor? något jag trivs med
har du på dig just nu? trosor och en stooooor tröja som jag sovit i
har du för smink idag? än så länge inget alls.
äger du för skor? för många
läser du för bok? ingen
ska du göra nu? ska duscha snart

Mera tidsfördriv:

smeknamn: annika nika tuvan tuvis acka ...
höger- eller vänsterhänt: vänster
humör just nu: vet inte? trött? nää jag vet faktiskt inte
favoritgodis: surt godis
är det nåt du absolut inte äter: pytt i panna !!!
musik just nu: Tommy Lee - Good times
vad åt du senast: tuggummi
vad sa du senast: hejdå
favoritkläder: shorts
sommarplaner: arbetslös , men ska verkligen lattcha hela sommarn!! :)
är du bra på matte: jag klarade iallafall matte b? :)
fisk eller badkruka: fisk lätt!
favoritfärg: svart? haha gud vad tråkig jag är ! säger rött istället
saft eller alkohol: alkohol..
hur många kuddar sover du med: tre
favoritväder: SOMMAR OCH SOL
spelar du nåt instrument: haha nej nej
morgon- eller nattmänniska: född trött
sparare eller slösare: beror på hur mycket pengar jag har
vem är viktigast för dig: mina nära och kära
tror på liv på andra planet: varför inte?
tror du på mirakel: jepps !
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, såklart!!
ser du på kärleken som ett misstag: nej fan heller
hur många barn vill du ha när du blir stor: typ 2
glasögon, linser eller inget: zero
teknisk eller oteknisk: teknisk
är du kittlig: japp !
snarkar du: nejje inte vad jag vet
stjärntecken: skytten
rädd för insekter: aa faktiskt lite
det här är jag bra på: vet inte.. att vara kompis :D
musikstil: ingen speciell, lyssnar på i stort sett allt
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: läsa andras tankar!
chips, morötter eller godis: chips
pizza eller hamburgare: hamburgare
sport, A-ekonomi eller barnprogram: sport lätt!
har du nån flickvän/pojkvän: jahaa du , en pojke har jag
favoritchipssort: sour cream and onion!
synliga ärr: aa ett i pannan :P
stökigt eller välstädat: älskar välstädat men oftast stökigt!
gungar du på stolen: inte just nu
hur många kusiner har du: typ 10 kanske
i julklapp önskar jag mig: långt dit
senap, ketchup eller inget på korven:
ketchup
skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: ja det är möjligt !
vilken hand håller du gaffeln i: vänster.
anser du att man får skylla sej själv om man slickar på en lyktstolpe mitt i vintern: aaa haha
är alla lika värda: aaa så länge man nte göra något för att bevisa motsatsen
pasta, ris eller potatis: färskpotatis :D mumma!!
hur är din drömtjej/kille: omtänksam, rolig, snygg..
ljust eller mörkt bröd till frukost: ljust
vilken läsk är godast: en gång cola, alltid cola
vad gör du helst? umgås
hur många syskon har du: två
bäddar du din säng: ibland
bor du själv eller tillsammans med någon: med min familj
är du allergisk mot något: nej !
är du mörkrädd: aa lite ibland
släpar du fötterna efter dig: ibland
städar du ditt rum själv: oftast
sjö eller hav: både och, beror på var :)
saltar du på maten: vissa maträtter ja
favoritkaka: älskar fika !!
gillar du att sjunga: ja
andranamn: maria
vilket instrument är vackrast att lyssna på: mycket är fint .
favoritblomma: rosor
vilken färg har du på tandborsten: vet inte.. grön typ
vad gör du om du får hicka: försöker få bort den
röker du: nej nej
snusar du: nepps
kaffe, te eller inget: te
hatar du dig själv: nej?
någon besatthet? : va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0