Torsdag

Allt är klart, och det känns så himla skönt . va inne på campingen imorse och fixade allt med husvagnen. åkte sen hem för att sova. HA , trodde jag det! kunde inte påstå att det gick att somna om direkt så satte mig här istället medan andreas satte sig och tittade på nån film. idag kommer då grabbsen , mycket mycket trevligt =) .

imorgon lär det bli sjukt kul också! Festa med massa roligt folk som man känner, japp japp :D .
Juste Annika, kom ihåg att höra av dig till Lina :) .får göra det idag eller imorgon bitti.

Takidas nya album är sjukt bra! Ladda ner det om ni har möjlighet!
Dessutom Blowsight - I'll be around, måste va en av de bättre låtarna jag hört på länge.
Har verkligen hittat min musiksmak för stunden. Jag har ju en tendens att byta musiksmak lite ibland, oftast inga stora byten. men för stunden så är det iallafall det här som gäller. ett tips är att tanka låtarna. de är galet bra !

nej, jag ska duscha och röjja lite i rummet. det behövs.
jag förstår inte varför vi ska stöka ner så mycket, älskling? haha

med önskan om fint väder imorgon och resten av helgen.
på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0