Var tog sommaren vägen?

Just när man hade tänkt att sommaren skulle bli så där underbart fin, så kommer dagar med halvkasst väder? Igår åskade det till och med. Mycket tråkigt, och jag håller alla tummar i världen för att sommarvädret åter hinner komma innan midsommar.

igår hämtade jag som sagt Andreas inne i stan, hann även gå runt och kika lite och inhandla bl.a. ett bälte och en fläkt (mitt rum är som en bastu annars) . mötte han vid tåget och åkte sedan hem. idag har jenny avslutning och imorgon fredrik. sen har alla sommarlov på allvar . tror även det är idag eller imorgon som min kära vän Linnea nere i Lomma tar studenten. Grattis grattis !

Midsommar är kirrat och klart och det kommer förhoppningsvis bli kanoners!
Nu ska jag roa mig med något annat. får väl se om de blir en sväng till stan eller nått .
hörs !
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0