4 dagar avklarade bara 10 kvar

Nu är det så gott som helg . och bara 9 dagar kvar på APUn. slutar tidigt imorgon, vilket är hur skönt som helst.

handlade även lite på stan idag, en jacka och 2 par skor . får se om jag hittar nått mer skoj imorgon :)
helgen ser faktiskt ut att bli lugn, och det kan nog bli rättså skönt tror jag :) laddar för påsk istället :)

i brist på annat, här är en lista :)

Namn: Annika Maria Tuvesson
Kön: Tjej kanske?

Ålder: justnu 18 och 3 månader ungefär

Längd: 174cm
Smeknamn: tuvan, nikan.. jag kallas mest för Annika :)
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blå

Har du någonsin
Ätit sushi:
Nej.

Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej, det hoppas jag inte ;)
Klättrat på berg: Ja, när jag var liten :)
Sett vita huset: Nej, eller jo.. på tv (:

Antingen eller
Kallt eller varmt: vaaaarmt
spets eller satin: spets och satin
Svart eller rött: båda 2
Regn eller snö: pest eller kolera? inget av dem såklart
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska (utan vår engelskalärare)

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja det gör jag
Vet den om det: Ja, eftersom vi varit tillsammans i snart 15 månader så
Vad tittar du på hos en man: Helheten


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: Ja

Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att:
Ge kramar: Ja, till dem som förtjänar det.
Ge massage: Jo, men få massage är bättre
Gå promenader i regnet: Inte när det regnar. uscha.

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: va i borås, motocross, liseberg, festade, hade allmänt roligt bara =)
Svär du för mycket: Ja,
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen alls faktiskt
Vad är bredvid dig just nu: en lampa
Saker på skrivbordet? mobil, kamera, lampa, usbminne, glas, glasspapper m.m.

Hur ser ditt skrivbord ut: Jag har inget eget, men vår dator står i ett dataskåp :)
Vad var det sista du åt: En glassbåt
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min stora kärlek, vem det sen blir/är får jag se ;)
Har du en lavalampa: Nej
Hur är vädret just nu: Mörkt och kallt
Vad gjorde du igår kväll: Tittade på tv och sov.
Vem pratade du sist med på telefon: Andy
Vad gör dig glad: när livet fungerar som jag vill
Vart skulle du vilja du åka: där det är varmt
Vill du ha barn: Ja, men inte än på ett tag

Vad ska dom heta:
ingen aning faktiskt . hade massa idéer förut, men dom har jag glömt nu :)



Ska pilla med annat .
Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0