jag vet, jag är nürd :)

godkväll gott folk, klockan är 22.47 och inatt är det dags att ställa om till sommartid, vilket innebär ljusare kvällar =) . Dock även att jag får sova en timme mindre inatt.. Men vad ska jag göra åt den saken tro ? Take it or leave it :)

Dagen har varit lugn och skön, heelt okej faktiskt! Har tillbringat kvällen till att prata med älsklingen, och det är något jag alltid tycker lika mycket om. Egentligen hade jag tänkt att bara stänga av datorn nu, men som den nörd jag är så kände jag att jag ville skriva en liten rad här också. (: Har väntat otåligt på att bilderna från igår ska komma upp, men de verkar inte komma under kvällen. I och för sig, vilka sitter och lägger upp bilder en lördagskväll, exakt varenda vimmelsida har sina fotografer ute och fotar istället. :-) Desto fler roliga bilder att titta på imorgon .

Om 6 dagar (snart bara 5) så kommer Andreas hit. Då ska jag vara med honom i mer än 2 veckor <3 . Kommer bli underbara veckor, det vet jag redan nu! Veckan häruppe är fullbokad men APU och utgång och massa mys . Veckan i Borås blir också trevlig! Ska sova ut ordentligt medan Andreas är i skolan, och ska även ta mig en tur runt stan och kika på lite grejer (; Blir en kanoners vecka! Sedan så väntar en veckas skola, en vecka halv-skola. och sedan så bär det återigen iväg till Borås, över Valborg som det kallas här, men i Borås är det ju som sagt mer känt som Kortege :) . Blir en grymt rolig vecka det också!

Nej, jag ska sussa lite nu tänkte jag . men först pilla lite i bloggen :)
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0