måndag

Dagens stora fråga är: När ska vi börja göra vettiga saker i skolan? Tvivlar på att det inte kommer hända under den resterande tiden på Linnéskolan iallafall. Så himla skönt ,men ändå så onödigt att inte göra något. Känns som man åker till skolan, sitter av tiden och åker hem igen ungefär . Meeen jag ska inte klaga, det finns dem som har det värre (:

Eftersom gårdagens inlägg inte var så långt så tänkte jag ta och berätta lite om helgen som varit. I fredags vid 2 tiden så anlände jag till Borås Central och fick sitta och vänta en liten stund på Andreas och Jerry. Köpte min hembiljett och gick sedan till City för att inhandla kokosnötter . Eftersom Ica i stan inte var så välfyllt med såndana varor så tog vi oss ut till City i Knalleland, där det fanns kokosnötter. Ni som nu undrar varför det skulle köpas sådant, så kan jag förklara att det var hawaiifest på kvällen och Jerry skulle följa temat till punkt och pricka (dvs. hula-hula kjol och kokosnötsbh) . Kan ju även tillägga att han var den som följde temat allra bäst under kvällen!.
Vi åkte hem, tog det mest lugnt och strax efter 9 så bar det av ner mot stan iklädd shorts och linne . Det var inte så kallt som det låter faktiskt , jag befann mig ju trots allt på sydligare breddgrader (; . Kvällen var trevlig och hade roligt ! Var dock lite lite kallare när vi skulle bege oss av hemåt . Men men . är det hawaiifest så är det :)

På lördagen så var det dags att förbereda 50årsfesten. Åkte upp till Ymergården (tror jag den hette) och ordnade det mesta klart under förmiddagen. Sen var det dags att bege sig hemåt och göra sig iordning för kvällen som jag till ära bestämt mig för att klä mig i klänning till (tro det eller ej) Hade en väldigt trevlig kväll , med massa god mat, dricka och massa trevligt folk! Kom hem klockan 4 tror jag det var, och efter en stund somnade jag för att sedan 4 timmar senare gå upp, packa klart och åka hemåt. Då inte speciellt pigg ska ni veta .

Idag så var det skola , och som tidigare sagt så hände inget speciellt .
jag saknar redan andreas :( . men han kommer hit om ca. 18 dagar :) Wii! då blir det 2 veckor med dig älskling . Toppen påsklov som väntar !

Bilder från delar av helgen ligger upp på bilddagboken.
Väntar dock på Hawaiibilderna .
Nej jag ska baka kladdkaka nu tror jag .
På återseende !



"Have you ever had a dream that seemed so real
when you woke up you didn't know what to believe?
What would you do if what you thought was true wasn't,
and what you thought wasn't true was.
Would you retreat into your dreams
with the hope of finding a more perfect reality?

Sometimes life is stranger than a dream,
and the only way to wake up is to face what lies are hidden in your soul.

And you can only hope that in those moments of dark reflection,
that you are not alone."



Kommentarer
Postat av: johanna

på organisationen & ledarskapen lär vi ju inte få nåt vettigt gjort iaf....haha

2007-03-13 @ 13:34:23
URL: http://annasia.blogg.se
Postat av: Annika

Haha . jag tvivlar faktiskt också på det (;

2007-03-13 @ 13:53:18
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0