onsdag .

Onsdagen är avklarad och snart är det heelg (: . för en gångs skull känns det som att det ska bli skönt med en lugn helg, är helt slut efter APUn. I helgen är det enda som för tillfället står på schemat att städa pappas jobb, klippa mig och köpa nya skor (:
Hittade jackan jag ska ha köpa idag också. Får se , tror att jag köper den imorgon (:
Mys lunch med massa prat med Sofie idag . Mycke trevligt! (:

1 vecka & 2 dagar . sen är du äntligen här älskling . Till slut så ska jag få vara med Dig i 2 veckor ändå (:

och en sak till, jag är så otroligt glad att jag valde organisation och ledarskap . Kan nog inte finnas nån skönare kurs? (: hihi!

jag vet, gott folk, jag är jättedålig på att ladda upp nya fräscha bilder på bilddagboken. Men tids nog så kommer dem :) Håll ut! :)

ska fixa lite annat nu.
Bye (;

Kommentarer
Postat av: Amelie

Alltså varför ligger inte påskloven samtidigt annika, har du någon aning om det? :S

2007-03-22 @ 17:36:39
Postat av: Annika

Jag har ingen aning faktiskt, har vart galen över det! alla jävlar firar väl förfan påsk samtidigt eller? :S:P

2007-03-22 @ 19:32:02
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Aa, eller hur. Helt cepe. Alla ska ju äta ägg tillsammns :S

2007-03-22 @ 19:39:58
Postat av: Annika

Hahha jaaa sant ju! :P

2007-03-22 @ 19:50:07
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0