Söndag .

Ja, så var helgen nästan slut då.. men vad är det man brukar säga .. Tiden går fort när man har roligt? Så måste det iallafall . Gårdagen då började i Knivsta med Susanne, Emelie, Malin, Lina och massa SK Vide människor . En helt okej början på kvällen, det var mer drag än jag trodde det skulle bli (; . Hade kul där! . trots protester från människor så åkte jag och emelie in till stan och besökte Sjuan . Allteftersom så kom det folk man kände, Sofie, Lovisa och Hanna. Sen kom ju även Susanne och Jocke . MYCKET KUL! Träffade också Kajsa och också Madde, vilket alltid är kul , ser dem inte så ofta ju .

Idag har jag väl mått som jag förtjänat. Men är nu åter back in business (;
Imorgon börjar APUn . hoppas att dagarna går fort nu!

Älskling, jag saknar dig !

Kommentarer
Postat av: Busan

We rocked=)

2007-03-18 @ 16:48:41
Postat av: Annika

Ohyeah! :D

2007-03-18 @ 21:06:25
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Anonym

fan va sweet :)
Men snart e de påsk o då jävlar :D

2007-03-19 @ 15:48:35
Postat av: Annika

alltid ! Röjj på påsk!

2007-03-19 @ 17:43:42
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0