Studiedag

Idag är det Studiedag och jag , och resten av Uppsala är lediga . Känns faktiskt väldigt väldigt bra ! Har ingen aning om vad jag ska roa mig med under dagen men något vettigt hittar jag säkert på.

Detta är då sista veckan innan vi börjar vår APU, och sedan så är det påsklov. Veckorna går så otroligt fort! =) . och student 2007 närmar sig mer och mer.. Lite ångest för att hitta studentklänning m.m. men det är väl något som fixar sig det också i längden..

Idag så känner jag faktiskt inte riktigt att jag har så mycket att skriva. Inget direkt som har hänt, och inget som direkt kommer hända. Hehe, gott folk, ni får väl överleva med ett kort inlägg idag då. Ett inlägg som kanske kanske uppdateras lite senare (;

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0