tisdag - och nästan ledig.

Ja, vi kan då kryssa tisdag den 13 mars i almanackan, och med glädje tänka på att det inte är långt kvar alls nu.! Det är verkligen med glädje som jag skriver det eftersom jag är sjukt trött på att gå i skolan just nu. Idag har varit lika nödvändigt som alla andra dagar; dvs. inte alls . Satt och lyssnade på en som pratade i ca. 1 timme och slutade sedan. totalt onödigt, men vad gör man inte för bra betyg och närvaro ? ;)

Imorgon är vi lediga och då ska jag nog bara ta det lugnt tror jag . Känns skönt med en ledig dag mitt i veckan. På torsdag slutar jag tidigt, eftersom min engelska lärare var så otrevlig mot mig så tänker jag inte gå på hennes lektion på torsdag. Nåväl... allt gör man kanske inte för bra betyg (;

Helgen ser oplanerad ut för tillfället.. Jag vet inte alls vad som kommer att hända, får se vad som dyker upp . :)
Våren är äntligen här (hoppas att den är här för att stanna bara) och helt plötsligt känns det så mycket enklare att stiga upp på morgonen =) .

Jag ska ordna lite andra saker nu tänkte jag .
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0