2 dagar

3 to go!

Även tisdagen är avklarad och även om den inte var så lång så var den verkligen utmattande. Har sutitt och lyssnat på massa redovisningar om diverse saker, och en del var ju bättre än andra om man säger så . Att tillägga är att vårt projektarbete och redovisningen nog inte är de bästa . Men, nu är det avklarat och nu kan jag verkligen sluta tänka på det!

Innan vi började så hann jag kirra med pengar till alla skivor, ta blodtryck hos skolsyster och käka lunch i skolan med Emelie, Malin , Mickis, Marika och Sofie . Lattch  :)

Hann också med 2bussen hem och även in och prata med Anna på Skopunkten. Skönt!
Halva veckan har snart gått . Jag längtar till helgen, trots att jag inte har bestämt något speciellt .

Om 8 dagar kommer Du hit älskling <3
jag längtar , jag längtar , jag längtar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0