Älskar <3

Haft denna på datorn väldigt länge, o tycker om den grymt mycket <3 .

Man kanske ska vara nöjd med det man har ibland, inte sikta för högt, inte ge sig in på sånt som man vet att man kommer misslyckas med. Jag kanske borde lära mig att tänka efter före jag gör något.
- Det skulle spara så mycket smärta.

Men hur spännande blir det om man aldrig siktar högt, om man inte vågar testa det okända, om man aldrig ger sig in på sånt som man inte vet hur det kommer sluta. Det skulle inte bli så spännande. Och det är ju det som är lite av charmen med livet. Man måste våga. Vågar man inte ta chanserna så kan något annorlunda aldrig ske. För att få som man vill måste man ta chansen och vara tillräckligt modig för att riskera något. Så man ska kanske alltid sikta högre. Men vad vet jag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0