brist på sysselsättning

Namn: det vet ni väl vid det här laget?
Smeknamn: nika, tuvan, tuvis osv..
Anser du själv att du är snygg? allt är relativt
Pepp just nu: nej, bara trött
Har någon varit otrogen mot dig? NEJ!
Hur många på din polarelista har du hånglat med? nån % kanske
Är du svårflörtad? aa ganska
Vad gjorde du igår kväll? tog de lugnt (tror jag.)
Har du nytvättat hår? japp
Vad luktar du nu? nyduschad
När blev du fotograferad senast? idag
Saknar du någon nu? ja
Använder du icq eller msn? msn
När fick du senast en present? ingen aning
Vad drack du senast? sprite
Har du några högklackade skor? ja nått par finns de väl
Vilken är din favoritfärg? rött, svart m.m.
Har du blivit hotad via telefon? nej
Goth eller pop? inget av dem egentligen.. pest eller kolera?
Vill du ha barn? ja, men inte nu
Vilken färg har du på dina underkläder nu? grön-rosa & svart
Hur ofta loggar du in på helgon? har inte helgon längre, så aldrig
Längtar du till din nästa födelsedag? JA!! :D
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Njaee
Har du rakat dina ben någon gång? Ja?? vem har inte?
Vilka språk kan du prata? svenska engelska, ytterst lite franska
Skulle du kunna ha silikonbröst? nej, ellerjo, om jag kände att jag mådde dåligt över hur ja ser ut justnu
Hur många hål har du i öronen? 5
Jag älskar: Andreas, min familj och mina vänner
Jag hatar: att känna mig ensam
Just nu är jag: trött
Just nu är jag inte: på partyhumör
Blir lätt för stunden förälskad? i okända på t.ex, tåg, demonstrationer: njaeee
Är du snäll: jag är född snäll (?)
Är du blyg: aa ibland
Tycker du att du har fin dialekt? har ju tyvärr ingen, enligt mig själv. folk i Borås tycker däremot annat.
Vad har du på dig: underkläder, shorts och t-shirt
Hur mår du idag: bra?
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: blå
Syskon och deras ålder: jenny 15 fredrik 11
Favorit dag i veckan: fredag och lördag
Hårfrisör: Mias hårsalong!
Klädaffär: gina tricot
Favorit kläder: vet inte, saker jag trivs i ..
Favoritämne: hatar skolan
Värsta ämne: typ alla.. värst var nog engelska
Musiken: lyssnar på mycket blandat
Dricker du: ja, jobbigt annars
Tycker du om fester: ja 
Tycker folk du är snygg: finns nog någon som tycker det ja
Är du en gottegris: japp japp.
Är du modig: beror på situation
Gillar du att prata i telefon: älskar min mobil!
Livshemlighet: o den skulle jag berätta här?

nu ska jag sova
NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0