Hmm

Vad blir ditt namn baklänges?
akinna

Har du gjort en snöängel i år?
jepps

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
eehm... när jag föddes?

Platt eller lockigt hår?
jag älskar min nya plattång : )

Är du kär i någon?
Ja. :)

Vad gör du när det regnar?
vill inte gå upp ur sängen utan bara ligga kvar där hela dagen och låtsas som ingenting . Jag hatar regn!

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja då.

Vad har du för startsida på internet?
Mozillas standardstartsida . Den här

Vem ringde du senast?
jag pratade nog med min syster senast, i eftermiddags

Tycker du att sengångare är söta?
aaaarå

Har du haft vattkoppor?
ja, när jag var ganska så liten

Har du någon gång testat karate?
haha näää? och om jag ville skulle jag väl redan gjort de?

Vilken mobilringsignal?
en liten gullig röst som ropar "Hallå" m.m.

Minimorötter eller pommes frites?
pommes frites. givet!!

Första sporten du gick på?
fotboll :) första och sista sporten som jag utövat .. annars varit på så räknas kanske motocross även?

Vad längtar du mest till just nu?
jag vill inte att andreas ska åka hem imorgon, jag längtar till 25 maj då skivan är, 8 juni då jag tar studenten. och kanske mest av allt tills jag får träffa Andreas igen!!!

Hur gammal har du tänkt bli?
så länge jag mår bra och är klar i skallen kan jag bli hur gammal som helst

När åt du senast en fiskbulle?
JAG HATAR FISKBULLAR.. så senast var väl kanske när jag var 2 år?

Vilken tv-serie är bäst?
OC!! dock sista avsnittet imorn :'(

Kan du gå ner i spagat?
HA HA HA ! kul skämt...

Höga eller låga strumpor?
låga

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
haha alltid!

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
grön

Vad har du för färg på ditt påslakan?
just nu blått tror jag

Vad ska du döpa dina barn till?
javet faktiskt inte .. men maria är iallafall ett givet andranamn (till en flicka då)

Sommar eller snö?
sommar

Bikini eller baddräkt?
bikini

Godaste drickan till frukosten?
apelsinjuice

Vem kramade du senast?
Andreas

Kan du ditt mobilnr utantill?
 ja, vore lite jobbigt annars

Stockholm city, Metro eller .SE?
metro

Hur tar du dig till skolan?
buss

Vilken färg har din jacka?
brun

Vad ska du göra NU?
försöka dra andreas ifrån tvn och den där dåliga filmen som de tittar på :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha, annika du behöver la ingen plattång? :D

2007-05-19 @ 23:58:03
Postat av: Annika

Hahah. jo, ibland så :P

2007-05-20 @ 12:09:54
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0