Måndag.. eller?

Godmorgon godmorgon!!

Sitter och väntar på att jag ska kunna gå till bussen. Även fast jag egentligen känner för att gå och lägga mig igen, det är ju så tråkigt väder! regn regn regn...
Idag har jag bara en lektion så kommer hem vid 1tiden igen.

Igår fanns ingen tid att skriva lite , men jag kan berätta att jag hade fullt upp hela dagen, det var konfirmationsdags för syster min. Vaknade tidigt och hjälpte till att fixa lite och sedan vid 1 så var vi i kyrkan på konfa-gudstjänsten. Efter den så var det mys med släkt hemma med massa god mat och tårta. mycket trevligt!! :)

I brist på annat så:

1. Your real name
- Annika

2. Your gangsta name
(first 3 letters of your first name + izzle):
- Annizzle

3. Your Detective name
(favorite colour and animal):
- Red cat

4. Your soapopera name
(middle name and current street name):
- Maria Gysta

5. Your star wars name
(the first 3 letters of your last name, the first 2 letters of your first name:
- Tuvan ( HAHA )

6. Your witness protection name
(Mother?s middle name):
- Maria

7. Your goth name
(Black, and the name of your pets):
Black Lisa
                              
8. YOUR SUPERHERO NAME
(2nd favorite colour and favorite drink)
Blue water

9. YOUR IRAQI NAME
(2nd letter of your first name, 3rd letter of your last name, any letter of your middle name, 2nd letter of your mom?s maiden name, 3rd letter of your dad?s middle name, 1st letter of a siblings name, last letter of your mom?s middle name):
avrokja

Ja, okej, Verkligen i brist på annat !







<3 Kommer sakna! <3

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0