Onsdag

Onsdagen är avklarad och äntligen några dagars ledighet. Hade bara en lektion även idag. Organisations och ledarskapsprov som kändes som att det gick över förväntan :) Är godkänt iallafall känner jag :-)
Sen blev det lite mys i cafeterian med sofie och lina och sedan vidare och sola. Mycket skönt!! :)
Åkte med mamma hem och hann även träffa Jocke och ge han biljetterna.

Idag kommer andreas , jag är glad, jag är glad jag är glad =) =)

De här låtarna går på repeat i winamp justnu:
Mika - Lollipop
The Used - Buried myself alive
Goo Goo Dolls - Black balloon
Eirikur Hauksson - Valentines lost
Hanna - Leave me alone
Timbuktu - Oavsett vad
Mando Diao - God knows
Definitivt värda en lyssning : )

Har även sett att jag har uppemot 50 st som läser bloggen :) Smickrande !
Men en liten kommentar från er som läser piggar alltid upp och motiverar lite skrivande (...pluggat för mycket o&l)

Nae, musiken på mobilen behöver friskas upp .
Hörs !

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hej!
Vilken Cafékedja tycker du är bäst?
Kom in och rösta!!

2007-05-16 @ 14:40:09
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0