Sista dagen

innan helg!

Sista dagen innan helg idag och det känns hur skönt som helst, trots att veckan inte varit så superjobbig som jag väntade mig så är jag helt slut. Helgen kommer dock att tillbringas hemma tillsammans med det där jäkla religionsarbetet som ska vara klart i veckan som kommer, som jag för övrigt inte har börjat på än :-)

Idag så ska jag åka in lite tidigare till stan eftersom jag måste hitta en klänning och så . Kollade för övrigt på semifinalen i Eurovision igår, och är väldigt besviken på en del av bidragen som gick vidare/inte vidare. Inte många bidrag som var bra som gick vidare..

Nej nu ska jag äta, sen stan, sen skolan
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0