sjätte maj

Vet ni hur svårt det är att sätta roliga rubriker varje gång man ska blogga? . Det är inget som är min starka sida, därför de alltid är så sjukt tråkiga : )

Iallafall, igår så blev det kalas hos morfar och Sonja . Hade inget bättre för mig så åkte med dit , fikade massa gott och pratade massa skit , som alltid : ) . Självklart också om sådana saker som man inte vill prata om nu, arbete, pratar jag då om . det är ingenting jag längtar efter just nu. har seriösa funderingar på att gå om gymnasiet faktiskt.

väntar också på att studentmössorna ska komma. har för mig att de sa slutet på maj, men hoppas på att de kan komma lite tidigare. annars vet jag en som kommer va sjukt stressad över det också.. ;)

idag då, så ska jag plugga hela jävla dagen hade jag tänkt. (hör ni min entusiasm i det?) Jag kan också tillägga att det är min kära naturkunskapslärares fel att jag måste tillbringa dagen såsom jag gör, eftersom det är hennes kära prov som väntar. ett prov som jag måste sätta minst g på , helst mer för ett högre betyg tror jag.
veckan annars ser likadan ut, plugg plugg plugg . Jag kommer verkligen inte att ha något liv . Jag har ett info arbete , religionsarbete, organisations rapport, organisations prov, handels prov, naturprov , svenska NP och engelska NP att göra. Alla lika viktiga att få klara och fruktansvärt avgörande för betygen.. Som sagt, att gå om gymnasiet skulle absolut inte vara helt fel! Å andra sidan så längtar jag till studenten sjukt mycket, bara för friheten..

imorgon ska jag fixa så min klänning sitter perfekt på teatern också. Ska nog också inhandla ett par skor till studenten och även en bussbiljett till Andreas, tror jag. fullt upp att göra som sagt . i veckan ska jag även fixa med studentskivebiljetterna.

HP3 A + B
STUDENTSKIVA
SKARHOLMEN 25 MAJ
Biljetterna finns bl.a. här.
så fick jag det sagt ännu en gång också ;)

nej, nästan så det är dags att starta med pluggandet (även kallad tortyren) .
på återseende ! (såvida inte allt tar död på mig)


Kommentarer
Postat av: Amelie

Dom kommer typ den 10 eller 15 maj, tror jag.
Malin och jag gick in och frågade, men kommer inte ihåg vad hon sa :P Men nåt sånt! :D

2007-05-06 @ 12:06:12
Postat av: Annika

ooh .det är ju snart ju ! ;D . värsta nice :D

2007-05-06 @ 12:37:17
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Addepadde

Jag fick mejl idag om att jag kan hämta min mössa :)

2007-05-06 @ 16:20:37
Postat av: Annika

Oh nice, vart har du beställt den från?

2007-05-06 @ 18:34:43
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Micha

Håller med!

2007-05-07 @ 07:03:09
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/
Postat av: Addepadde

Hattbaren :)

2007-05-08 @ 07:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0