all I wish for Christmas is..

jag är ledig idag. känns otroligt skönt! Sov ut ordentligt och gick inte upp förrän för typ 1 timme sen.
idag ska jag bara ta de lugnt, och vara hemma. imorgon väntar jobb från 2 till stängning och sedan är det helg :)

det är drygt 2 veckor kvar tills jag åker till Andy och det känns långt, väldigt långt :(
det är inte roligt alls att det är en vecka extra mellan att vi ses .
Varför kan det inte bara gå 8 månader framåt i tiden
så att vi förhoppningsvis bor nära varandra?

Jag hoppas verkligen att det blir så,
javet absolut inte säkert om så kommer bli fallet
men man kan ju hoppas och drömma, ellerhur?


Idag ska jag försöka få tag på körskolan också, försöka få en lektion imorgon, får se hur det går.
de har ju inte velat svara de andra gånger jag ringt så..
hoppas på att kunna komma igång där ordentligt också. På tisdag är det halkbanebokning som gäller. HELLYEAH!

image82idag är ingen vanlig dag,
för det är Petterssons födelsedag
HURRA HURRA HURRA! :D


Congratz my friend :D


ringde också och bokade tandläkartid idag,
hade annars blivit kallad i början på nästa år
= jag måste betala då.
Och det vill jag inte göra än,
 inte med min ekonomi (:
så att jag fick ännu ett besök gratis (:
(eller iallafall som jag inte behöver bekosta själv (: )

när lönen kommer sen, då ska jag börja med mitt julklappshandlande (: och även shoppa lite till mig själv, för vi alla behöver ju unna oss själva någonting ibland. I mitt fall så är det ett par nya jeans som hägrar. Har hittat de jag vill ha, ska bara prova dem och hoppas på att de sitter så bra som mina andra liknande gör. Angående julklappar sen, så har jag kommit på att det är väldigt svårt, ju äldre man blir att veta vad man önskar sig. När man var liten satt man och prickade i i leksakskataloger osv vad man ville ha, medan man ju äldre man blir inte vet riktigt vad det är man vill ha. så är det för mig. Jag har inte den minsta aning om vad jag önskar mig iår. Iallafall inte saker som kan ges bort. Det enda jag önskar är saker som jag vill ska hända.
För att göra ett försök till en önskelista, detta är vad jag kan tänka mig att önska mig:

- en ny kalender
- flytta hemifrån grejer
- parfym
(vet inte vilken men min älskade dolce gabbana light blue står högt på listan av favoriter)
- en bil
- en lägenhet
- ny mobil
- pengar
- kläder
- att Du flyttar hit
- mer arbetstid på jobbet

ingen vidare givande lista om jag får säga det själv..
dessutom har jag verkligen sämst fantasi på vad man ska köpa. så om någon har lite tips så är ni välkomna att hojta till!

Kommentarer
Postat av: linda

haha, jag håller med dig om de där med julklappar. alla frågar hela tiden vad man vill ha, men herregud, jag vet inte. kanske ska önska mig en barbiedocka och se om man får de. ;) haha!

2007-11-08 @ 15:42:48
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Annika

Linda>> haha det skulle nog faktiskt vara enklast, som vi sa förut, det var enklare när man var liten ;)

2007-11-08 @ 16:00:32
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0