Each morning you choose to move forward or to simly give up.

Fredag idag, och det blir jobb för hela slanten.
Idag börjar jag klockan 2 och jobbar ända till stängning, vilket ändå känns helt okej, för att det kommer finnas saker att göra hela tiden. ska också köpa mig något riktigt gott som jag kan käka till middag så att humöret håller sig uppe :)
sitter och kollar, funderar på vad man ska köpa i julklapp till alla, julen närmar sig ju trots allt och jag är en människa med jordens sämsta fantasi, så att jag har alltid problem med vad man ska köpa. Jag vet ju inte ens själv vad jag vill ha nästan så hur ska jag då kunna lista ut vad alla andra vill ha? Samma problem, varje år. Det roliga iår är iallafall att jag har lite mer pengar att lägga på allas julklappar då jag inte bara har ett futtigt studiebidrag att handla upp, utan en hel lön =) . 2 löner till o med men jag tror att jag hinner nog klart med alla innan decemberlönen kommer.

i övrigt så händer väl inte speciellt mycket i mitt liv justnu.
På lördag så planeras en utgång har jag tänkt mig, vart vi tar vägen är en annan fråga.
Seven har ju stängt, People öppnar men har 23, och Lotus som jag inte direkt är något fan av är öppet.. sen finns ju självklart andra ställen också, men vi får se vart de bär av :-)



"Have you ever had a dream that seemed so real
when you woke up you didn't know what to believe?
What would you do if what you thought was true wasn't,
and what you thought wasn't true was.
Would you retreat into your dreams with the hope of finding a more perfect reality?
Sometimes life is stranger than a dream,
and the only way to wake up is to face what lies are hidden in your soul.
And you can only hope that in those moments of dark reflection,
that you are not alone."


Kommentarer
Postat av: jonas

okej ;)
hehe :D jag ska jobba jag med ;)
har ett schema på min blogg nu vad som händer i helgen ;) haha :D

2007-11-09 @ 10:21:21
URL: http://alltidroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0