everything I see reminds me of you.

ja det är just vad jag haft - i bra bemärkelse!
igår så jobbade jag på dagen och sedan på kvällen , efter många om och men, missade bussar och tåg så kom jag till knivsta och susanne, som for the record, var hur fin som helst!!

Jag, Sus och Malin blev upphämtade av Jocke och Tobbe och sen vidare hem till Jocke för att käka och förfesta. Tacos stod på menyn och det var gott. Peter va skitstolt över sin paprika som han skurit så fint (?) och Sekan va nöjd med köttfärsen. Maten var god, punkt slut (: Efter så blev det lite ölspel och lekar och sedan roade sig grabbarna med att spela guitar hero. Kvällen gick fort fram och vi drog vidare till Ängby hela gänget, mötte emelie som kom med tåget halv 1 och hade astrevligt på ängby med massa trevligt folk! Bilder kommer komma upp på min bilddagbok och jag ska även försöka få tag på Sekans kort eftersom han stod för flertalet tagna bilder under kvällen eftersom min kamera lite lever sitt eget liv typ. Massa prat, dricka, dans och skratt och när klockan närmade sig halv 2-2 så blev jag hämtad och åkte hem, vilket också var ganska skönt iochförsig, var väldigt trött.

vaknade idag och idag blir det lugnt, hade funderingar på att ta mig till knivsta, eller rättare sagt alsike och spana lite innebandy men jag tror det blir lugnt med det, är justnu ensam hemma vilket är sjukt skönt!

by the way så är Plain White T's bland mina favoritband justnu, har massa låtar med dem och alla är minst lika bra som hey there delilah, om inte till och med lite bättre. Favoritlåten kommer här nedan, jag tycker ni ska lyssna på den, för den är definitivt värd att höra!



imorgon väntar jobb igen. bara kvällspass dock.
snart är det lön igen!.

nej nu ska jag spana lite bilder från gårdagskvällen tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Cheri

Åh, hey there deliah är ju underbar.

2007-11-12 @ 19:34:01
URL: http://Cherrylicious.blogg.se
Postat av: Annika

Cheri >> A lonely september är tusen gånger bättre

2007-11-13 @ 14:35:21
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0