friday night

Är helt slut. jobbade en heldags pass idag, och är ju som sagt inte van med det (;
har iallafall inte bara suttit i kassa idag utan även vart lite på golvet och jobbat.

imorgon är jag ledig - som det ser ut än .
henke sa ju att han skulle ringa mig först om någon blev sjuk så jag får se om det kanske blir så ändå. haha
dock är jag sugen på utgång imorgon, någon som är på? :)

tänkte att om jag är ledig imorgon kanske man kan köra lite, eller iallafall försöka hinna med det i helgen.
nästa vecka är det fullt upp, jobb , jobb , jobb och så fyller både pettersson och mic år . congratz i förskott !

nej jag väntar på att idol ska fortsätta nu .
amanda va sjukt bra ikväll !
hoppas att tjejerna får hålla sig kvar ikväll, annars är programmet ett stort skämt. (vilket det kanske redan är?)
jaja. seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0