helg.

helgen är här, och ikväll blir det jobb en kort stund. börjar inte förrän 5 och slutar senast 9, känns faktiskt helt ok eftersom att jag inte har något bättre för mig ikväll ändå (:

kvällen igår var trevlig.
käkade och hade hur trevligt som helst hemma hos Mickis, och åkte sen vidare in till stan, och Lotus, som än en gång inte når upp till mina förväntningar, gillar inte det stället alltså.
var iallafall hemma vid halv 3 och somnade på en gång.
bilder från kvällen kommer komma på bilddagboken.

annars så blir det lugnt,
efter jobbet har jag planerat att kolla fotboll hemma, inget mer, bara ta det lugnt.
är ledig imorgon förvisso, men är inte direkt tagg för att göra något idag.

vill att det ska bli nästa helg, vill åka till dig <3

veckan som kommer blir massa massa jobb, jobbar mån - tors . sen åker jag ju på fredag.
och i veckan är det LÖN! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0