imorgon.

jadå var det nästan fredag igen. veckan har gått fort och körlektionen igår gick väldigt bra. :)
idag är det packning och jobb som gäller, men tänkte först sätta mig och knåpa ihop ett litet inlägg.

imorgon åker jag då till Borås, åker tidigt, och när jag kommer fram så blir det först lite ärenden i stan/knalleland och sen blir det nog lager. najs najs!

träffade mic igår, hade lite tid övre mellan min och hennes körlektion så att vi satte oss på max , kollade om malin jobbade (vilket hon inte gjorde) och käkade/fikade lite. satt och snackade massa om allt och ingenting, väldigt trevligt! får även se hur de blir med halkbanan o så nu, ska vänta till körlärarn tycker att man är redo. ( :
provade även de underbara jeansen som jag gått och blivit tokig i, och ska nog köpa dem såvida jag inte hittar några andra på lager. de är heelt toppenbra!

och imorgon kommer lööönen :)

justja, simple plan har/ska släppa en ny skiva, och för gamla tiders skull så måste jag hitta den och lyssna på den (:

nej annat o göra. bl.a. en mp3 att fylla med låtar.
över&ut


Kommentarer
Postat av: malin

nej fick framförskjutna pass så va ledig igår..!
simple plan - when i'm gone

2007-11-22 @ 23:22:27
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0