inga problem.

love your life and live your life as you love

jag är sjukt glad har jag kommit på, jag har allt man kan önska sig.
en underbar pojkvän, en toppen familj, ett jobb, underbara och förstående vänner. och ändå så är man så dum att man klagar ibland, helt sjukt.

anyway, jag har jobbat på för fullt sen jag kom hem. och även idag väntar jobb, fast först och främst så ska jag kolla in den där nya affären som ska öppna i stan, gick förbi där och de såg ut att vara väldigt mycket roliga saker därinne.
hade min tredje körlektion igår, körde start i backe och körde också ner i garaget första gången (: . sjukt bra! nästa gång är det parkering och backning samt lite körning som gäller, känner hur körkortet närmar sig :D

har även börjat lite smått med julklapparna, eller jag och syrran har köpt fredriks julklapp.
har börjat kolla runt lite på andras, men får se vad jag hittar på.

jag ska ta och hoppa in i duschen,
amber pacific - save me from me. sjukt bra låt!
mathafakka, jag tror du skulle gilla den (;

dusch nu.
över och ut.



Kommentarer
Postat av: Cheri

Hahah, vad söt du är! Du får skicka den till mig senare :)

2007-11-29 @ 14:34:46
URL: http://cherrylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0