It's hard to get by just upon a smile.

Godmorgon!
såhär tidigt har jag inte varit uppe på väldigt länge, iallafall när jag inte ska göra något speciellt. Hade väntat mig en skön förmiddag och börja jobba lite senare, men icke, ska istället börja jobba kl. 12-20, men det är pengar, och jag behöver dem :) .
imorgon ska jag iallafall vara ledig har jag tänkt, och även söndag. får se vad som händer och fötter i helgen. vet inte riktigt om jag är speciellt tagg på något egentligen. får se vad som sker.
vad ska ni andra göra?

jag saknar Andy, så mycket, jag tror inte ni förstår.
det är alltid jobbigast de första dagarna man kommer hem, för då är man liksom van vid att vara med varanndra.

ikväll är det iallafall lugnt. jobb till 8 och sen hem och kolla på idol eller något. ska se om de kanske går att spela in one tree hill, det är ju trots allt lite bättre än idol. haha!

oh baby, baby it's a wild world.

jag hade glömt bort den låten och hur bra den var tills jag hörde den på Skins igårkväll. Låten är grymt bra! Skins är för övrigt en väldigt skum serie. Har kollat lite på den och så, och slutet var bara sepe.

ska duscha nu, sen iväg.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej du :) Jag gör för upplands trafikskola. Har du kommit igång med det eller?

2007-11-02 @ 12:06:28
URL: http://forsbergfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0