lovely söndag.

idag är jag ledig, känns faktiskt ganska så skönt måste jag erkänna .image87
ska nog ta en liten dag med bara mys idag. bara vara hemma och ta det lugnt.

veckan som väntar är fullplanerad, stan, jobb, körlektion, borås m.m.
det kommer nog bli kul
och det roligaste av allt - LÖN! :D
är så himla nyfiken på vad det står för siffror
i lönebeskedet när det kommer.
har en del saker som jag ska inhandla,
jeans , väska , skor(?) m.m.

väskan där ( --> ) har jag kollat på , från åhlens
den är enkel inte så dyr men ändå fin.
den ska jag kolla efter när lönen kommit.

Sveriges insats igår mot Spanien är väl kanske inte direkt n
ågot som ens är värt att skriva om, javet inte,
men jag tyckte inte det var en rolig match att titta på iallafall.
kändes som Spanien hade en extra spelare i form av domaren på planen ibland.
väldigt tråkigt när domaren ska vara så dålig
och nästan blåsa sönder matchen, som jag tidvis tyckte att han gjorde.

kollade också på idol-reprisen eftersom jag inte såg det i fredags, och att Andreas fortfarande är kvar i tävlingen är för mig ett mysterium. Jag tyckte att Mattias gjorde bättre ifrån sig, och att Andreas borde varit den som lämnat programmet, iallafall nu, egetnligen har jag väl tyckt det sen första början. har aldrig gillat honom riktigt, tycker inte att rösten passar ihop med det som man ser.. men , ibland chockerar svenska folket en..

nu har jag lite annat o pilla med.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0