most wanted.

en ny vecka på intågande, och det är fylld med jobb, jobb och jobb.
idag jobbar jag, och även så tisdag onsdag och fredag. Har torsdagen som ett litet break här i veckan.

idag så ska jag även hämta mina nya inlägg till skorna. dom är efterlängtade kan jag säga! Sjukt efterlängtade!

satt igår och spanade runt lite på lite alltmöjligt, och hittade lite saker som känns väldigt frestande att införskaffa.



Jeansen från Zoovillage,
Skorna (vill dock ha i svart) från Skopunkten,
Tröjan från Stadium,
"lugnduhinnerklockan" från Designtorget. UNDERBARA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Skulle verkligen behöva en sån där klocka! :P Är alltid stressad så.. ;)

Du jobbar i morgon alltså? Själv är man ledig och sugen på att ses och fixa lite halkis... men är väl sent ute som vanligt ;) Sänder dig ett litet mess iaf ;)PÖSS!

2007-11-05 @ 22:00:33
URL: http://forattjagfinns.blogg.se
Postat av: Frida

Sjukt snygga jeans, har kollat på dem jag med :)

2007-11-06 @ 22:02:24
URL: http://forsbergfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0