onsdag hela veckan

onsdag redan och ikväll är det dags för fotboll igen.
känns inte som att Sverige kommer fixa EM-platsen just för att det skulle vara så typiskt svenskt att inte göra det. Men vi kanske chockeras? vem vet?

idag ska jag iallafall in till stan snart, köra min andra körlektion och sedan iväg och jobba . det är väl dagen i kort iallfall. ska träffa mic och vi ska försöka boka in vår halkbana också. (:

annars kan jag inte påstå att det blir en så händelserik dag, såg på min bank vad jag skulle få för lön och det var ett väldigt glädjande besked måste jag säga (: och nästa lön kommer vara ännu mer då jag jobbat huur mycket som helst (;

imorgon är det packningsdags, och på fredag morgon åker jag (:

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Annika :) Snart kan vi ut och åka ;)

2007-11-21 @ 22:44:22
URL: http://forsbergfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0