vardag igen

tisdag nu , men det känns som måndag. jag ska iväg till stan snart och göra lite olika saker. bl.a. jobba.
får se hur allt går nu idag,
håller iallafall tummarna på att det blir bra, annars är det lite av ödets ironi .

hemma i vardagen igen och med en födelsedag om 17 dagar(: najs!

helgen i borås slutade ändå i lite spenderade pengar, en ny väska, mina underbara jeans, ett bälte och en myströja . sjukt skönt att få ha gjort av med lite pengar! :)

har även hört diverse rykten om att lotus ska gå o konkurs. mohaha. ursäkta mig, men jag gillar inte stället så :) .

ska käka mat, och sen vidare till stan.
ciaos!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag jobbar på BR-leksker i ST:Per gallerian. jag jobbar visserligen bara 25% men jag tjänar som om jag skulle jobba 70%, så det är skönt. och sedan roar jag mig med att resa en del:P. den 21 januari ska jag flytta till USA, och bo där i 13 månader! jag ska jobba som au pair. vilken willys jobabr du på? kanske kikar in nån dag ;P

2007-11-27 @ 17:07:55
URL: http://mallan88.blogg.se
Postat av: Thomsson

Ner med Lotus =)

2007-11-29 @ 09:50:52
URL: http://www.Thomsson.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0