helg?

igår när jag kom hem från jobbet kände jag mig helt död, febrig förkyld osv.
tog alla tabletter ni kan tänka er och somnade direkt.
nu när jag vaknade imorse så kände jag mig bättre :) MYCKET SKÖNT!
kände verkligen inte för att sjukanmäla mig på jobbet idag,
jag behöver pengarna :) vartenda litet ruttet öre ;) .
idag är dessutom sista dagen att jobba denna veckan, sen får jag en dags ledigt :D
på måndag kör det igång igen.
på tisdag ska jag klippa mig, sen bara på personalmöte, så det är inte jobbigt alls :) .

måste kolla upp saker med mitt kort också,
det verkar vara något knas med det.
jaja prata med monica så fort jag ser henne får jag göra.

satt och kollade statistiken och såg att jag har minst 25 läsare varje dag..
jag har ingen aning om vilka ni alla är, och ni är iallafall SJUKT dåliga på att kommentera ;) .
det är kul att se att folk läser , men att få lite respons tillbaks är ännu roligare! (:

är fortfarande öppen för förslag om bra förkylningskurer.
orkar inte sitta och hosta och snörvla hela tiden.
ge mig tips! (:


dags att äta lunch, och åka till jobbet.
byebye!


Kommentarer
Postat av: linda

jag vill också få min blogg så här snygg, jag fattar bara inte hur man gör? hm...

2007-10-13 @ 11:29:17
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Annika

Linda >> design, ändra stilmall, sen får man exprimentera lite ;)

2007-10-13 @ 21:06:33
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0