One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind

har precis kollat på idol och Gathania åkte ut,
ganska så konstigt tycker jag eftersom jag vet iallafall 2 st som gjorde sämre insatser ikväll, det lät falskt och inte alls bra. att tillägga är att ingen av dessa 2 heter Mattias, som förövrigt var väldigt duktig.

har jobbat idag som sagt . ett kortis pass bara 4 till halv 8,
dock ingen rast så ryggen mådde skapligt när jag slutade.
but hey, I'll be ok
imorgon är det jobb igen, lite längre pass.

fick även veta att det kommer bli ett lugnt nyår för min del.
jag har nämligen inventering på jobbet på nyårsdagen.
visst det känns väl inte så kul, men jag är heller inte så sugen på att råfesta till det på nyår,
jag vill festa, umgås , äta och dricka gott , men inte vrålfesta.
jag vill gosa med älskling också, för då firar vi 2 år (: <3
tiden går fort när man har roligt!

nästa vecka så är det dags att åka till Borås.
jag åker tidigt på fredag morgon, och då menar jag TIDIGT.
06,45 går bussen från Uppsala, och 07,49 går tåget från enköping.
kände att jag ville komma fram tidigare än vanligt iochmed att älsko var ledig osv.
I LIKE!


nej det är dags att sova nu,
over'n'out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0