sunday

helgen är över och jag har haft min lediga dag.
mycket skönt måste jag säga.
men inte satt jag hemma inte,
jag har tillbringat eftermiddagen i knivsta, närmare bestämt på särstavägen.
och lekt med susanne!
hennes mor och bror var också där, och även malin kikade förbi en stund .
en helt lugn och skön eftermiddag
och lägenheten blir så himla fin!
massa cred till Susanne! ( och alla andra som hjälpt till ;) )

annars har jag tagit det lugnt hemma.
vi grillade , urgott!
sen har jag druckit loka citron & ätit vindruvor och kollat på tv.
MYS PÅ HÖG NIVÅ.

blir nog ett lite mer givande inlägg imorgon.
då är det dags för jobb igen.
pengar rullar in som de ska, det går bra nu!

dags att få lite sömn i ögonen.
hejs svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0