torsdag.

är ledig idag. det känns faktiskt ganska så skönt, men jag skulle kunna jobba också faktiskt, så trött är jag inte.
jobbar dock imorgon och på lördag.

gårdagen gick bra med allt,
idag vet jag faktiskt inte alls vad jag ska skriva,
eftersom att inget har hänt och jag väntar inte på något som ska hända..
Really boring..

matchen igår var inget vidare,
skandal, som älsko uttryckte det.
jag har aldrig heller gillat zlatan, så att han inte gör så jättemycket nytta gör inte att jag börjar gilla honom heller.
har man inte gjort mål i landslaget på flera år, är det verkligen då så självklart att man ska vara given i startelvan?
jag undrar det ja..

nejpa, idag ska jag nog inte göra något speciellt alls tror jag,
förhoppningsvis ska jag ut o köra ikväll.
det är nåt som behövs då det var säkert en månad sen sist! SKÄRPNING!
skriver iallafall teorin snart, och om 2 veckor ska jag och Mic kirra halkbanebokning tillsammans. HELLYEAH!

Nej, eftersom jag inte har något ens lite vettigt att skriva
så slutar jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0