two more to go..

Nu är jag tillbaka hemma i Uppsala igen. Åkte hem vid 4tiden igår, och det var med blandade känslor. Skönt att åka hem och jättetråkigt att lämna Andreas för denna gången. Beror nog just på att jag vet att det är längre än vanligt tills det att vi ses igen nästa gång.. Tåget krånglade inte (och var inte de minsta sent) för en gångs skull och jag kom hem när jag skulle :)

Idag ser ut att bli en lugn dag hemma, har inget jobb på gång förräns imorgon och jag saknar det faktiskt. Känns väldigt tråkigt att inte jobbat på länge, jag gillar de helt enkelt (:

denna veckan ska jag till körskolan och boka lektioner, har ju faktiskt 5 st som jag ska boka in nu .
nästa vecka ska jag träffa Mic & vi ska boka halkan! wii!

Jag måste bara säga något om helgen som var, IFK vann SM-guld.
och med de gratischanserna som Trelleborg gav, så är det inte så konstigt. försvaret var ju ett skämt stundtals.
sen säger jag absolut inte att Djurgården spelar bra mot BP, de hade bra chanser, men lyckades inte få in bollen i mål. oturligt nog. För jag hade gärna sett att ordningen återställts och bucklan åter hade kommit till sin rätta plats , hos Djurgården. Men jag får vänta ett år till, alla har vi väl våra svackor? Nu är det istället dags att fokusera på hockeyn, där mitt älskade MoDo ska försvara sin mästartitel sen förra året!


Andreas Englund, jag älskar dig!
22 månader idag <3
image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0