där står tiden stilla.

sitter och funderar, undrar och tänker.
vad som egentligen hände?
helt plötsligt så var allting borta bara..?
jag lider inte av det, men tanken slog mig nyss bara ..
förr var det vi , det kan man inte tro längre..
att vi ens känt varanndra?
varför blev det som det blev?
undra om det någongång går att få reda på det?


har massor att förbereda mig för imorgon,
känner mig dock inte speciellt peppad utan snarare totalt likgiltig,
kan nog vara just för att jag är så pass trött och så.
hoppas på att humöret kommer imorgon .

fick tidigare ikväll reda på en sak som förvirrar både mig och andreas..
logiskt? - nej inte någonstans!
haha, men vem har sagt att livet är logiskt.?


imorgon är det ju även match, undrar när jag slutar, och om jag hinner se den?
det får morgondagen utvisa..

nej här kan jag inte sitta längre

Kommentarer
Postat av: Busan

What? Now I wanna know...

2007-09-18 @ 09:29:34
URL: http://susnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0