feels like heaven.

Ja idag har jag varit sjukt duktig.
Imorse åkte jag och mamma till Knivsta och jobbade.
Det fanns inte så mycket att göra så jag ringde Busan istället, och vi tog en riktig promenix i Knivsta.
Efter en stund träffade vi också Malin & Adde .
Att tillägga är att Adde köpt världens världens världens sötaste hund (:
Malin, Jag & Sus gick en bit till, till ica där de köpte sallad och satt o pratade lite bara . MYS! :)

åkte ner till stan också, köpte en sallad tills imorn, träffade Pettersson & fick min mp3 (:
äntligen!

nu ska jag fylla mp3n, och det är lite småjobbigt eftersom jag inte har nått på datorn i musikväg.
Men jag gör så gott jag kan (:
ge mig gärna tips!

dagen i övrigt består av packning.
imorrn åker jag .
på söndag är det cross !
på tisdag börjar jobbet.!!
denna helg kommer förhoppningsvis att bli totalt toppen!

jag säger som Busan, jag mår riktigt riktigt bra,
och då inte bara för att jag är glad, jag mår verkligen bra hela jag .
och det är en väldigt skön känsla! :)

Backyard Babies - Brand new hate .
Bästbästbäst


Kommentarer
Postat av: Busan

Så glad att du mår bra=) och att jag gör det med;) haha! ha det topp i borås nu :)

2007-09-13 @ 10:04:51
URL: http://susnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0