happyface no.2.

det är snart sovdags och jag kände att jag bara vill skriva en liten rad.
var ute och körde ikväll, och körde mer inåt stan, gick väldigt bra,
blev en sväng runt
bälinge - uppsala - storvreta - vattholma (jag har aldrig vetat om de stavas med V eller W??) - björklinge och till sist hem. det blev en vända och det kändes väldigt bra faktiskt :)

nu ska jag duscha och sedan sova.
imorgon börjar jag 10, slutar 12, sedan så ska jag lunchdejta Ems & Mikakela. Sen leka med Ems på stan, mycket möjligt att en kamera laddas med bilder ;) . har varit på tok för oaktiv med kameran på senaste . uschja! måste ändras på nu!

en av de finaste låtarna som finns måste vara Come what may ifrån Moulin rouge (;
jättefin!

nej, duschen väntar, och jag håller på att somna .

image69


godnatt och sov sött .
och dröm om alla småkryp du mött.

Kommentarer
Postat av: linda

jag såg inte men tittade på hemsidan och såg att han itne var kvar. :(

2007-09-19 @ 22:33:55
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Lisen

Vattholma ;-) iaf nu för tiden. Frågar man mamma så heter det Blötholma =D

2007-09-19 @ 22:38:56
Postat av: Annika

Linda>> helkonstigt, han var den bästa där ju !
Lisen>> haha okej, inte lätt att veta ju ;) båda stavningarna ser konstiga ut på sitt sätt ;P

2007-09-20 @ 17:20:26
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0