home.

Jag är hemma igen, med väldigt blandade känslor.
Ena delen av mig vill ju såklart komma hem,
medans den andra delen skriker att den vill vara kvar där i Borås.
Så känns det alltid första dagen man är hemma... det är tråkigt och lite jobbigt, men jag vet att det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen, väldigt lite faktiskt.
och älskling, om mindre än 1 år, då kanske vi till och med bor tillsammans? (: hur bra låter inte det ? :D .

för att summera tiden i Borås denna gång : underbart kul! :D

kom ner på torsdagen, fick veta att andy klarat teorin och dagen var tipptopp!

fredagen var lite seg till en början, var ensam hemma då han hade föreläsning i skolan, sedan kom han hem och vi kollade på fotbollen. På kvällen så hade Carina personalfest, så hela Etcetera var där. Var med där och käkade och drack sedan kom Per och hämtade oss och vi begav oss till stan. Först ut var 1rum och kök där Niklas, Offe och Jimmy satt. Sedan vidare till Swing, där vi träffa bl.a. Simon . väldigt trevligt!

Lördagen då, lite sleten till en början, men sedan begav vi oss iväg till göteborg och ullevi för match. det vankades ifk - ife , och det var över 30 000 åskådare där, väldigt tufft . Matchen slutade 2-2, har för mig att alla målen kom på fasta situationer. Men eftersom jag inte håller på något av lagen så kändes det som ett bra resultat ;) .
Träffade Amelie & Tobbe efter matchen och snackade lite, vi lyckades också springa på Per :) väntade på Offe och jocke som kom efter presskonferensen och sedan åkte vi med dem hem, käkade på Burger King. smarr!
kvällen slutades med film, The Bourne Identity.

Söndagen var det dags för cross, jag och andy kämpade oss ut trots det regniga vädret .kom dit, satte oss i bussen med jullan och jenny ett tag och hejjade sedan på marcus i heaten. första gick inte så bra, sämre start och fick bryta. men andra heatet, toppenstart och vann :D. Hur kul som helst ;D . Det är DÄRFÖR man älskar motocross!
Sista kvällen i Borås avslutades lugnt, film och mys. <3

Kom hem idag, åkte 10 från Borås, och känns som sagt alltid lika tråkigt =/ . älskar att vara där, och träffa alla (:
imorgon är det dags, då börjar jag min första kassaträning (: whey.
vill att veckorna ska gå nu, så jag får vara med dig igen älskling..!

Tyler Hilton - Glad .
dagens favvo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0