last night on earth.

Nu är det inte långt kvar,
om mindre än ett dygn så har jag varit på intervju..
jag vet inte vad jag är nervös för egentligen.
men det är väl själva grejen antar jag,
och hey, vem blir inte nervös av att gå på intervju?

har iallafall tillbringat dagen med att vara hemma, ta det lugnt,
göra lite konstruktiva saker som att städa rummet.
något vettigt måste man väl göra om dagarna .. ellerhur?
även pluggat satan med teorin, nu ska det där jävla körkortet tas!

kvällen lär väl bli ungefär lika lugn som dagen har varit,
jag har inte så mycket annat att göra, okej?
plugga lite teori och se vad tv'n har att erbjuda. något kanske det finns iallafall..
har även hittat hur många fina bilar som helst nu när jag satt och spanade runt .
så har någon en 25 000 - 30 000 kr över så är jag öppen för att hjälpa till att spendera dem :)

jag saknar min mp3 :( .
den har varit på besök i storvreta alldeles för länge nu ,
måste träffa Pettersson någon dag innan jag åker nu för att få den,
för jag vill inte åka tåg utan musik! ;/ .

förresten så har jag börjat med att förstå mig på facebook.
dock så är det inte direkt den bästa sidan jag haft.
föredrar bloggen (:

nej, jag ska väl roa mig med något annat.
hoppas på att Andylove ringer snart så att jag har någon att prata med.
har inte pratat med honom på hela dagen =(
ciaobella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0